DAGENS KLÄDER! ♥_♥

Heejjj!! ;P Jag tänkte börja med en ny grej som jag kommer lägga upp på den här och min andra blogg. ( monkystyle.blogg.se ) De kommer vara olika kläder som jag kombinerat och som jag lägger upp så lämne gärna en kommentar om vad ni tycker om de olika stilarna ♥ :D
 
 
 
 
Det här är ett armband med guldfärgade blad och en "sten" som hänger ikedjor och band i skin tror jag.. XD Jga tror att den är köppt på Glitter.
 
 
 
Här är mitt äppel halsband som har en guld färgad kedja och guldfärgat äpple som jag tycker mycket om!! :) Den är köpt på NewYorker i skärholmen ;P
 
 
 
Dom här örhängerna är nog också köpta på typ Glitter i södertälje och dom är i silver med en sten i.
 
 
Den här tröjan köpte jag igår här i Tyskland, märket på tröjan heter ORSAY och jag älskar den!! ;) Den e ganska genomskinlig.
 
 
 
 
Ett linne från JC med en ficka, lite mer "urringad" i ärmarna elr va man säger.. XD
 
 
 
Skit snygt skärp som e flätat som jag fick med ett par shorts som jag köpte på NewYorker.
 
 
Mörkblåa jeance som e köpta på Esprit med en dragkedja på benet, jätte skäna o jätte stretchiga!! :D
 
 
 
 
 
De va det antar jag men lämna gärna en kommentar om vad ni tyckte om kläderna o acessoarerna♥♥ bye bye så länge! ;p
 






Skriv här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback