Äntligen VILA!

Heeej! Idag har det varit så riktigt jävla lungt och skönt!
 
I morse komm flyttgubben vid 8 på morgonen och skulle packa våra kläder och prylar inför flytten! Dock missade vi att säga att lollos garderob och byrå också skulle tömmas så vi får ta med oss en extra resväska med hennes kläder. XD
 
När flyttgubben gått så gick jag o la mig o vila i sängen till 12 och sen skulle jag bara skicka in ett voicemail till matten och det var fan den bästa skoldagen ever! :D♥
 
Nu har jag precis fixat lite med familjen och en tjej som hjälpt oss med flytten, jätte trevlig! :) nu ska jag bara tare lungt o kanske spela elr skypa elr något sånt. vene bara mysa! :) Hörs ;)
 
 
Nån mer som saknar sommaren?? :( ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 






Skriv här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback