Avregistrerad!

Heej! Nu på morgonen åkte vi till rådhuset i Vellmar här i Tyskland för att avregistrera mig och lollo här ifrån Tyskland. Så nu är jag registrerad i Salem igen! :D
 
ååhh!! Det är så få dagar kvar nu!! :D saknar er!!
 
Och nu är det jävligt brottom för jag har typ 150 uppgifter kvar som måste göras och de måste vara inlämnade till i morgon för att betygen sätts då!!! :S hoppas det går någorlunda bra!♥ Nu måste jag plugga vidare! HÖRS!
 
Här är dagens kläder! änkelt! ;)
 
Skärp med runda nitar
Stickad tröjja från JC
Jeans från JC
Hallsduk från nån random tysk butik XD
 
Och så hade jag min blåa jacka från New Yorker
Och mina blåa höga skor från en butik här i tyskland! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 






Skriv här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback