Hemma i sverige snart♥

Heej! Idag har jag jobbat matte typ hela dagen! Vi började vid 9 och slutade runt 4.. Så nu har jag bara tagit det lungt. Har snackat lite på fb och så har jag skypat med min bebis :) Nu tänkta jag nog gå och lägga mig för jag har såå hiiimla ont i halsen!! :'( men hoppas det blir bättre!
 
OOOCCCHHH DET ÄR BARA NÅGRA DAGAR TILLS JAG FLYTTAR HEM!!! :O :D ♥♥♥ så vi ses snart alla där hema! fast kommer på kvällen :/ men men.. XD och dan efter jag har kommit hem ska jag äntligen få träffa min bebis! :3 LÄNGTAR SÅÅÅ MKT!
 
men gonatt på er så hörs vi i morgon! :)
 
 
 
 
 
 





Vem är bebis? xD <3

Svar: Min lilla bebis.. duvet.. :3
Olivia Skogsberg

2012-12-09 » 08:22:08

Sv; Vem fan är bebis?!?! :O :O

Svar: Min bebis :D <3
Olivia Skogsberg

2012-12-12 » 15:32:07

Skriv här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback