Home sweet home

Haaj...
 
 
♥ÄNTLIGEN HEMMA!! WIHOOOOOO!♥
 
Hehehe.. japp e hemma nu :D ♥ GUUU SÅ SKÖNT!
 
Igår skulle jag gott till skolan och sagt hej men jag skulle iväg till Skattemyndighetsvärket och registrera mig i sverige, för jag är landslös XD hahahha!
 
OCH PÅ FLYGPLATTSEN BLEV JAG DROGTESTAD!!!! :OHAHHA Såklart hade jag inga dråger då.. XD men de va väll kul? :'D
 
Nu har jag pluggat ett tag och har rast :) och när jag slutar idag så tänkte jag åka iväg och så får jag se när jag komme tillbaka om jag kanske hinner va med någon :P♥
 
wallawallavajaeglaaaaaad! vad betyder walla walla föresten... ? o.O haha
 
aja men ses senare, då ska ja lägga upp fler bilder på bla. mitt nya jul nagelack! ;) ♥
 
 
♥Här är lite random bilder från Tyskland♥
 
 
 
 
 
 
 






Skriv här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback