Ida, bebis, sverige och skolan! ;)

Heeeeeeeeeeejjj! Guuu har fett trååååkigt!! Jag årkar inte jobba mer! Men måste :/

aja nu vet jag vad jag ska göra när jag kommer hem till sverige! :D

Jag ska först ringa min fina fjärt o möta fjärten i centrum elr nån stans xD sen ska vi väll vara till ja ska gå hem o lägga mig! :) och dan efter så går jag väll till skolan o hälsar på o säger hej till alla :D senare så tänkte ja föla me lollo o kanske nån mer som hon ska va med (om hon skulle åka) in till östberga. Sen ska hon till sin pappa och jag ska till min bebis! Kan inte säga exakt nu på förhand men tror de blir så ;) :* skojj!!

Här är en konstig bild på mig från i morse :P

 






Svar: tröjan är från madlady.se! :) tack kram! ♥

Svar: Tack så mycket! :D <3
Olivia Skogsberg

2012-12-11 » 18:58:04

Skriv här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback