Julmarknad varje dag!! ;)

Heej!! Seg uppdatering.. Veet :( men ja va så jävla trött igår för ja har varit borta över helgen till ett ställe som heter Dresden. Det var jätte mysigt!! Vi gick på julmarknad varje dag o guuuud va mycket jag har ätit!! XD ( •_• ) haha

Men när jag kommer hem till sverige ska jag ligga i med träningen mera. Jag har bestämt mig för att skaffa ett tight gap! :3 så får ligga i rejält! Men de ska bli kul att snart få komma hem! :)

Och jag bara läääääännnggggttttaaaarrrr efter den härliga julkänslan man får när man bakar lussebullar!!! :D elr bakar o bakar.. Jag äter ju bara upp degen.. :$ men de e gott och jag får precis lika bra julkänsla för de! ;) Ni får ha de bra för jag ska gå o ha lite mer syslöjd nu! :3







Skriv här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback