Fottografiskamuseet, mölle och Ida!!

Heej!! Idag så åkte jag mamma o min brorsa till fottografiskamuseet och det var faktiskt riktigt kul! ;) efter det satt jag helt 4 ever alone nere i mölle (bad ställe) o väntade på att min lilla kille skille komma o de tog tid...<33 men till slut så kom han och Ola! :D länge sen grabben!! Kul att träffas igen även om de inte blev så länge<3 sen mötte ida mig påväg hem för hon skulle sova hos mig! :) hon somnade ganska fort.. Vi brukar gå o lägga oss 04.20 men klockan är bara 12 på natten o hon somnade för att braa taag seen..!! Så nu ligger jag här i min ensamhet.. Men ska nog oxå sova nu. OH! I morgon så hade jag tänkt att försöka träffa Alexander på dagen för sen så ska vi till en vänns hus o grilla o bada i deras pooler!!! :D as grumt!!! O sen om jag får så ska jag se om jag kan vara med alex på kvällen igen..<3333 ses sen! ;p






» Ida

Hehehe, jag var trött? xD

2012-08-15 » 22:24:58

Skriv här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback