Min dataskärm sprack!! -.-

Heej! Jag kommer inte kunna lägga upp bilder förens jag kommer till Tyskland för att min dator har gott sönder!!! XC dataskärmen sprack så nu har jag inte kvar något av allt det jag hade på datorn!!!!! Inga bilder o inga filmer, inget!! Skit altså! Aja.. Iaf, idag va jag med mamma i Huddinge o jag har handlat lite kläder! :D<33 så mår lite bättre nu. Och för nån/ några dagar sen så fick jag en nu bikini (lägger upp bilder när jag kan) oh, juste!! Jag har fått en ny dator, headsett och webbcam men jag har inte sätt datorn än för den har pappa o tina kört iväg med flyttlasset till tyskland!!?? VAD TÄNKTE DOM DÄR LIKSOM!??!!? Aja, finns inget jag kan göra utom att vänta.. Längtar tills jag flyttar här hemma i salem<33 nu försöker jag bara få någon att gå ut o bada med mig!! :'( nappar inte! (haha, nappar, bada.. Fatta ni..??....-.-) ses sen nån gång! ;)







Skriv här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback