Bra hämsidor för BLOGG DESIGN!!♥

GRATTIS LOUISE 14 ÅR!! :D HOPPAS DU HAFT EN BRA DAG!! :P
 
Somsagt, idag så fyller Louise 14 idag ;p Idag har ja lollo och felicia sovit nästan hela dan, fast jag har nog mäst suttit vid datorn o kört WO,LOL och FIXAT NY DESIGN TILL BLOGGEN!! :D ♥♥♥ Och jah älskarr den!!♥ Och om det är någon som vill ha tips på en jätte bra hemsida men Blogg Designer till blogg.se och kanske även till blogspot så skicka en kommentar i bloggen elr skicka i chatten på Facebook (min Facebook: Olivia Skogsberg) Och på den design sidan finns det altså klara designer så man behöver bara spara dom ;p Om man däremot vill göra egna så har jag hittat JÄTTE BRA hjälp på Youtube där du kan se hur man gör och en gratis hemsida där du kan göra egna designer! :D ♥ Nu ska jag fortsätta prata me alex, ses! :)
 
 
 
 
 
 
 
 






Skriv här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback