Kul Kväll!!

Igår var det kuul!! I börgan när några gäster kommit io vi hade ätit lunch gick vi ungdomar som var där o badade i mölle, Skit fint väder!!! ja låg kvar en stund i solen efter de andra hade gått.. ;p Men jag var faktiskt inte ute så mkt igår (FÖRUTOM NÄR DET FANNS NÅGOT ATT ÄTA!! :D) Annars satt ja inne o tråkade mig. (Saknar dig Alex!!!!)<33 :(  OOOHHHHH!!! På torsdag nästa vecka åker jag till Rhodos i Grekland I 2 VECKOR!!! :D och vi har något som heter Olinclusive (Förmodligen felstav..) Det är så att man har ett band på armen och om man vill ha ex. glass så visar man bara bandet så får man gratis glass!!! :DDDD<33 ASSS BRA!!!!!!!!!! Nu ska jag nog gå upp o äta lunch för jag vaknade vid ung. 12... :) Ses!
 
 
 






Skriv här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback