Midsommar!!!! :D

Heeej!! som ni redan vet så är det midsommar afton idag och vi ska få massa gäster här hemma, några ska sova över här oxå. Det blåser som fan ute men det är iaf SOL!!!!! ;P Jag sitter inne o lysnar på musik i väntan på att vi ska äta lunch.. är HUNGRIG!!! Oh, juste jah har köpt lite nya kläder. Ett par standard ljusgrå mjukisar från STADIUM och ett par svarta mjuka shorts som jag kan träna i (från samma butik) för någon dag sen sån köpte jag ett par svarta linee shorts och ett blått tunt linne med rusetter på från H&M!! ;P Sen köpte jag ett linne från CARLINGS (kommer int ihåg hur det stavas..!) Och igår så fixade jag mina naglar lite också :)
 
NAGLARNA :D
 
 
H&M
 
 
 
CARLINGS
 






Skriv här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback