Saknar er ALLA!!! <3

Ville bara göra ett kort inläg nu till alla mina vänner och Alexander ofc..<3 Vissa av er va så länge sen man såg!!! :( 
 
Som Jennie, SAKNAR DIG MIN ÄNGEL Min syster!!!!<3 Jessica och Diana, Roliga söta tjejer!!
 
Ida, Dig har jag sätt MKT!! ;P But still my sister!!! Emilia, Ger nog många insperation me dina fina ideér saknar dig!!<3333
 
Cassandra och Selam, Nu har man sätt lite fler sidor av er som man aldrig sätt förut!! KUUUL!! :D
 
Frida, Amanda och Michelle, Det är såå mkt roligare nu när vi kommit mkt närmare er!!!! AS KUL!!!!!!!! ;p 
 
Sisst men inte minst.. Killarna! Er saknar man väll hela tiden?? Ni brukar oftast hänga ihop o ta han om varandra men ni brukar inte alltid vara med oss tjejer, men det har börgat släppa upp nu o jag tycker att det är bland det roligaste att vara med er killar för ni kommer alltid på så konstigt roliga saker<333!!!!!
 
 Och Alex, du vet redan hur mkt jag gillar dig No Mather What They Say!!!<3333 4 Ever Here 4 You!!! Även om det gäller att bara vara vänner elr tsm, är alltid här!!<333
 
 
                                                                  SAKNAR ER 7KT MKT!!!<333       
 
 
 
 
 
  
 
                                     





» Diana

Ååh gmn saknar dig oxå!!!!!! <333 Vi alla måste träffas innan du åker. <3. Puuuuussssss

Svar: JJJJAAAAAHHHH!!!!♥
Olivia

2012-06-24 » 14:11:36

saknar dig me sötnos!
kan inte fatta att du ska dra :'(
älskar dig ses snart <3333 :**

Svar: Nästa gång vi ses kommer jah vara BRUUUUUN!! :D ♥♥ miss ya!
Olivia

2012-06-24 » 20:52:33

Skriv här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback