Tänk att ETT tryck kan förändra så mkt..?

Jaa, ja o lollo har nog haft ganska så kul äfter att hon nästan förstörde mitt LIV!!! :P Hon skulle se om hon kunde lägga in en bild på min heder på bloggen men hon gick in på teman o ja sa att ja inte har något tema därifrån o då stog de att ett tema var aktiverat så hon tryckte där FAST JAG "SKREK" NEEEJ!!!!! Sekunden äfter hade hon ändrat min bloggdesigt till en vanlig vit bakgrund med svart o blå text... -.- Hade jag kunnat så hade hon legat död!! I några DESPERATA försök att ändra tbx till min gamla design (Som jag som tuuur va hade sparat på gmail!!) så lyckades jag typ.. Sidan har FUCKAT UP SIG TOTALT EFTER DET!!! Så om det händer ngt konstigt när ni tittar på bloggen (elr att det blir hälften svenska o hälften typ kurdiska??) så tryck runt lite så försvinner det, om det inte står PAGE BROKEN!! Som det gjort ett X antal gånger nu... Men jag hoppas att det bara är fel på min dator o inte bloggen.. ♥ Bara så ni vet! :) Här är några av våra knasiga bilder från mitt rum med mig o lollo! XD ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





» Diana

DU FÅR HJÄLPA MIG MED BLOGGDESIGN!!!!!!!!!!!!!!!! <333 ;)))

Svar: Det finns en jätte braa hemsida, kan höras via telfon elr Facebook ;P ♥
Olivia

2012-06-25 » 11:09:22

Skriv här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback