Utegångsförbud...

Heej, hade utegångsförbud i torsdags för ja lollo o ida va ute lite senare än vi skulle så ja o lollo fick utegångsförbud!! :( låter som ni andra hade kul iaf.. Ja var på antons skilavslutning (anton e min brorsa) han gick ut nian så det fanns väll inte så många ögon torra där (förutom mina... Ja va bara trött o hungrir) efter de gick vi o fika nere i röninge. Sen åkte jag till Sofia!! :D de va SKIIT KUL!! XD igår flummade vi mest medans vi lyssnade på låten "warra warra" (MÅSTE HÖRAS!!) ;p idag så var ja o hon nere vi stranden o fiskade o vi fick upp 7 abborrar tror ja, fast hennes katt Leo (Leopol xp) åt upp fiskarnas huvuden... Inte för att de gjorde så mkt.. Iaf sen rodde vi ut me båten o Leo fick åka båt 2 gånger den dan!! :D nu e ja hemma hos min pappa o packar för jag ska gå till mamma snart så vi hörs väll i morgon! Sorry för ja int bloggade, hade dålig täckning xd sees!! <33







Skriv här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback