Inget internett!! :O

Heej alla söta personer! :D Tack för alla komentarer, även om inte alla stödjar mig så käns det skönt att ha pratat om det ite mer :) I morse när jag vaknade hade vi inget internett... -.- min första tanke var väll "hela dan e förstörd" XD haha ja e fan besatt av internett :P Men nu fick vi tillbaka det! :D sorry för att det inte blev något inlägg igår :* Nu har jag Historia och ja läser om ett gammalt sverige.. (utan intersett!!! :O XD) skojja... ;) och i kväll ska jag forstätta lite mer på Dianas design, kan fortfarande inte bestämma mig för bakgrund?? i need help! :P men jag hör av mig senare innan eller efter min träningstest :) sees då hörnI! ♥♥♥
 
Bild från igår ;) fuul
 
 






Skriv här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback