Kortis inlägg bara :P

Heej! ;) kommer göra ett bättre inlägg i kväll men känner bara för att skriva lite om det som hänt. För det första så kommer jag nog inte att publicera inlägg om det som hänt, är ni intrecerade så får ni läsa och kommentera på dom inlägg jag redan som vi kommenterat och skrivit om det. ♥ Jag försöker gå vidare och låta såren läkas för jag kan inte göra något annat ♥♥♥
 
Dom senaste dagarna har jag Skypat jättemycket med Teodor och Ida mina två as söta vänner♥ XD Vi har typ knarkat ett spel :P Nu sitter jag och ska plugga Geografi, skit tråkigt XD men måste göras nån gång så :) Nu måste jag gå och skriva lite men vi hörs ikväll ;)
 
Och jag ska börja göra en ny design till min gulliga vän Diana! :D För att se hennes blogg klicka HÄR ♥♥





» Diana

Sv; Aa, jag försöker. <3 :)

Svar: :P <3 Försöker vad? XD
Olivia Skogsberg

2012-11-11 » 16:11:19

Skriv här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback