Mår bättre nu!!

Heej! Måste bara få ur mig att jag mår mycket bättre nu!! :D Det har börjat gå bättre i skolan för mig nu också!!! XD Jag fortsätter att kämpa och men det är tack vare alla mina vackra vänner som jag älskar!!! :) :* Ni är det finate jag har!!! Om ni orkar läsa lite av det som hännt om ni änns fattar de jag skrev så kan ni kolla här på min kommentar till innlägget
 
"SINGEL" http://olleslillablogg.blogg.se/2012/october/singel.html
 
Men om ni inte orkar läsa så fine! :P Nu har jag inte uppdaterat på nån dag, lessen! :( ska bli bättre!! ;) Har hittat typ några jätte bra sidor där jag vill beställa skor!! ♥.♥ Jeffrey Campbelles!!! Så jävla snygga!!! Och jag har börjat kolla på en ny design men denhär gången tänkte jag fixa mer än bara headdern själv! :P Nu har jag lollo och tina nyss varit på IKEA och handlat lite och ätit köttbullar XD AS GOTT!! SVENSK.... jävla foodgasm.. xD haha skojja men nu tänkte jag börja igen med lite daglig träning så får vi se hur det går! :D Pöss på er söta läsare!! :*






Skriv här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback