Nya inköp!! ♥.♥

OMG! TOPPENDAG!!! Heej, idag åkte vi jutill Dresten (jag an inte stava..) och det var jätte mysigt!! :P Först så fick vi leta parkeing och de tog ett bra tag men när vi äntligen hittade enoch kommit ur bilen så började vi gå in mot själva stan. På vägen dit hade vi stannat till vid en mack (stavas de så..??) och jag lägger upp en bild på KARUSELLEN SOM STOD PÅ MACKEN!? SERRIÖST AS KONSTIGTLAND JAG BEFINNER MIG!! Iaf vi började bara gå inne i stan och först fikade vi och jag o lollo köpte Iphones i choklad!! XD Efter fikat gick vi in i den första affären med lita allt möjligt :P kommer inte ihåg va den hette.. där köpte jag lite saker som jag kommer lägga upp bilder på! :D Sedan gickvi vidare och gick in i en annan affär som motsvarar Sveriger "Ur och penn" där ja och lollo delade på ett par fejk töjningar (lägger upp bild) Sen gick vi omkring och hittade en random affär med lite skit i, lollo hittade en ascool panda mössa och jag hittade VÄRLDENS MÄST SNYGGA VÄSKAN!!! :O >8D Det är en liten väska med Storbrittaniens flagga på, den ser såhär lite mörk ut, med en kedja som band! AS SNYGG!! ♥.♥ ja tycker iaf det! :P Sen åt vi Jätte god mat!! Efter de åkte vi hem och jag somnade i bilen, va jätte trött! :P

 
INKÖP
Rosa fejk töjning
Fjäder örhängen
Spindel armband
Blom ring
Väska (Storbrittanien)
Choklad
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Så de va dom bilderna, ses i morgon! ;)
 
 






Skriv här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback