Öl och ägg! XD

Heej alla fina läsare! ;) Idag hare mäst varit skola typ som vanligt. I morgon ska jag till den tyska skolan igen och hoppas inte våran lärare e sur på oss.. XD vi har inte varit där på ett tag..
 
Iaf, vid typ 19.00 så ville jag testa att göra en "hår inpackning" med öl och ägg. Så lollo hjälpte mig och vi filmade det XD får se, kanske lägger upp filmen :* Får nog komma på ett bättre sätt att göra det på än att stå upp och ner i badkaret med huvudet i en liten bunke... :'D Sen när jag äntligen fått ur huvuted ur skålen och skölt ur det undrar lollo om jag hade en ansiktsmask. Hade en body butter, vet att det inte är samma sak men vem fan bryr sig!?? :'D Så lollo smetade in mitt ansikte med en fet jävla kräm och la två as tunna gurkskivor på mina ögon. Den andra biten åt hon upp -.- haha så det blev ett riktigt ståhej och jag ramlade i trappan.. inte kul! Så nu ska ja försöka hinna göra mitt lilla träningstest och så ses vi i morgon, pöss! :* ♥♥♥






Skriv här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback