Nya inköp!! :D

HAHHAHA HEEJ! Nu har jag precis kommit ut från duschen! As glad, ny duschad och har färgat håret! :D Vet ärligt talat inte hur det kommer se ut men det blir en överaskning i morgon antar jag! XD Idag skulle vi åka in till stan o köpa hårfärg och eyeliner och garn till lollo... Vi kom hem med liiiiiite mer än så... heheh :'D Men nu ska vi inte klaga! ÄÄÄÄÄLLLLSSSSSSSKAAAAAAAAAAR allt jag köppt!!<3333
 
 
 
 
 
  Den här väskan köpte jag på NewYorker, älskar den!<333
 
 
 
 
 
Iphon vantar så jag kan använda iphonen på vintern utan att frysa ihjäl XD<333
 
 
 
Köpte också en ny maskara, det vr den sissta och den värkar bra! :D Från MaXfaktor<333
 
 
 
Köpte hårfärg som jag nyss färgat håret med <333
 
 
 
Pärlor med klister som jag satt på mobilen huller om buller! XD stavas det så??<333
 
 
Det var typ det, köpte lite annat oxå men lägger inte upp det nu! :P Hörs! Jusste åker bort i morgon men ska se om jag har internett på vårt hotel så hö ja av mig då ;)






Skriv här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback