FACE FOCUS

Hej! Passade på att ta lite fler bilder idag så nu har jag 1000 bilder XD Publicerar inte alla såklart! Haha.. Idag joggade jag och senare vid 4 tiden så åkte jag och ida till stadium (kommer inte ihåg vad stället hette) för ja skulle kolla på träningsbyxor... När jag väl hittat ett par inser jag att min mobil är borta.. -.- Efter letande och sånt så hittade jag den och det blev inte byxor :P kan ju kolla nästa månad juh :D
 
Och jag har haft så mycket att göra att jag inte har hunnit publicera bilderna jag och Diana tog! ;O Men dom kommer snart! Vi hörs i morgon! :) Ps. Ida har klippt sig och gumman du är sjuuuuukt snygg!!!!! ;* (tjena snygging XDDDDDDDDDDDD)
PRICK PÅ LÄPP?
Tänkte bara ta upp en sak till, många frågar om pricken på min övre läpp. Jag har en på läppen, en mitt på näsan ( :'( ) och en på sidan mellan näsan och munnen en bit ut. Till alla som undrar, jag undrar med er! Jag har ingen aning om vad det är :S men vill inte ha det kvar! Jag har haft det där så länge jag kan minnas typ såjag har ingen aning om när eller hur det uppstog.
 
Bilder: Tagna av mig






Skriv här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback