FÖRFRÅGAN OM FRÅGESTUND

Heej! Fick en fråga igår av en tjej som undrade om jag kunde ha frågestund, SJÄLVKLART! Om någon bara ville förklara hur man gör xD javet att ja e lite efter men hihi<3 Antar att ni ställer frågor o jag svarar, men vart ställer ni frågor? Kommentarfältet elr? :p hehe, tacksam för hjälp om nån vill förklara :)

Idag hade ja såklart på mig min nya fina stickade tröja! :D så mysig<3 Skoldagen har väll vart rätt så seg men ändå rolig (skit kul. För er som fattar xD ida o jennie) haha..

Men efter skolan åkte jag och Diana. N till kyrkan här i salem o satt o snacka :) sen åkte ja hem o nu måste jag skriva en krönika till imorgon :s

OCH SNART KOMMER MIN JEANSJACKA! Har ju beställt en oversize jeansjacka som ska komma senast den 22 aprill villket är snart :D

Men vi hörs i morgon ;) bilder på håret kommer förmodligen på torsdag (före och efter bilder)






Man kommenterar i fältet här nere och sen så svarar du på dem. Och så bestämmer du när själva frågestunden ska avsluta. Som tex. Jag gör ett inlägg på en tisdag och så bestämmer jag att frågestunden ska hålla i 2 dagar elr en dag elr 1h det spelar ingen roll. Haha hoppas du förstår men är dålig på att förklara...

Kramis!★☆

Svar: aah då :) kan börja med en kanske i morgon :D
Olivia Skogsberg

2013-04-15 » 17:45:59

Skriv här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback