GLASS OCH SOL

 
Hej! Idag har jag legat ute nästan hela dagen och solat faktiskt! Så sjukt skönt! Hittade lite glass i frysen oxå så ja passade på att njuta av den i solskenet medans jag kollade på film på telefonen ;) Och igår köppte vi hem till både dipp och smothy så vi satt o myste med det till den nya serien Hannibal. Hur lyckas vi alltid kolla på serier som man mår illa av!? Och nu vet jag att jag kollat påför mycket walking dead.... Jag drömmer mardrömmar om walkers :S så. inte. kul. Vaknade kl. 04.00 i morse p.ga. mardröm om walkers :(
 
Blogg.se appen segar ur totalt så när den börjar funka igen så lägger jag upp bilder både från igår och idag :D Men GONATT på er! Hörs i morgon!






Skriv här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback