NI VINNER INTE RESPEKT PÅ FLASHNING

Heeeeeeeeeeeeeeeeej! :D I morse när javaknade ville jag värkligen inte gå till skolan! Är sjukt trött -.- men lyckades ta mig hit iaf :p Har inte så mkt att skriva om just nu, sitter o drömmer lite.. Hah

Bjuder på dagens flumbilder ;) bjuder.. Villket ord igentligen.. Fjortiz ord enligt mig för de e bara dom (typ) som använder det och lever upp till det där dom står med röven eller brösten halvt flashade med ett littet irreterande face som ingen igenligen orkar se. Jag tycker synd om såna tjejer som tror att dom får vänner, killar och respekt av att stå där o visa vad dom har, näää de får ni inte! Bara en "hor stämpel" av oss som inte orkar se er. De e synd. Tänk om det sitter nån 70 bastare o har sin "private moment" till dessa bilder? Man vet aldrig.. Och snälla, vi fattar att ni gillar att bada o älskar att fotta varenda sak ni gör men vi behöver inte se er nakna näkta med lite skum över fittan, nej tack! Eller står där med största push-up bh:n ni kunde hitta, nerdraget linne/ urringad tröja som bara går till naveln och visar halva nederdelen. Jag vet inte hur mkt respekt ni tror att ni får av det? Och är därför inte så konstigt att ni skaffar haters, alla har haters men ni har ofta fler. Och så försöker ni övertala oss att ni inte bryr er om dom och att dom är patetiska, och ni själva då som står o fottar halvt nakenbilder? Ja fattar att det är deras val men haters försöker få fram att man behöver inte stå där med putande röv och läppar för att få folk att gilla en, det skapar bara fejkvänner. Haters (de flesta) försöker få fram att ni ska sluta med detta (även om det kan komma på ett otydligt sätt elr oansvarigt sätt) men kolla på det som säger o tänk. Slut snackat om detta! :)

Men när jag bjuder, så bjuder jag på knäpp het ;) så here u go







Skriv här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback