MOT TYSKLAND OCH ÖSTERIKE

Tjenare! Jag vet, im lazy!! :s men här kommer ett nattinlägg :) 
I morgon vil 12.00 ska jag och brorsan dra till arlanda :D där möter vi upp Kalle och Louise och så flyger vi till Tyskland där vi sover över för natten :) Sedan åker vi till ÖSTERIKE! :D
 
Ska bli NAJS!
 
Igår åkte ja till skärholmen för att leta efter något svalare plagg att ta med mig och hittade ett par beiga shorts, as sköna! Jag kom även hem med solbrillor, en jeans skjorta och världens sötasta halsduk! IM LOVI'N IT!
 
I Onsdags tror ja att de va? så åkte jag Anton och mamma till en ö där vi träffade några vänner och badade och det var super mysigt! 
 
Här kommer lite bilder från ön ^^
 
 
Jag vet inte om jag kommer ha tillgång till internett annars ses vi om 1 vecka! ;* HA DET GÖTT!






Skriv här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback