♥KÄRLEKS PRAT♥

Heeeejj!!!
Jag tycker att saker o ting börjar gå framåt igen, sakta, men det händer något iaf.
Jag har träffat en söt o snäll kille, vi får se vad som händer :)♥ Jag var dum nog att klanta till det första gången juh.. Jag ska göra mitt bästa. Jag har gillat många killar och vissa har jag varit kär i men det finns en sak som jag vet, hur många killar jag än kommer gilla eller älska så kommer jag aldrig kunna älska någon som jag älskade alex. Han var min riktiga första kärlek som jag hade och det går inte att beskriva känslan när jag förlorade det. Allt känndes ovärkligt, det känndes så omöjligt. Som att allt jag kämpade för var borta. Man bara bryter ihop totalt. Hur mycket jag än försöker så kommer jag inte kunna älska någon på det sättet.♥
 
Hihi, aja slutpratat om dethär. Grät en skvätt där :'P haha. Iaf, de senaste dagarna har jag väll typ varit med Simon o Chrille typ ;)♥ Det är mycket i skolan oxå :( as jobbigt, nu ska jag ta lite kvälls te och kanske ta nån macka o plugga lite till sen ;) vi hörs i morgon! Hoppas ni har haft en bra vecka :)
 
Bild: Tagen av mig
 





:')

Svar: kommer alltid att finnas här och bry mig mer än du tror<3
Olivia Skogsberg

2013-02-10 » 21:44:24

Tack dsm Olivia ;)<3

Svar: :)<3
Olivia Skogsberg

2013-02-11 » 07:53:07

Skriv här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback