THE POWER OF PAINT!

När jag redigerar mina bilder så var det någon som frågade vart och jag sa paint, svaret jag fick tillbaka var typ "PFFFTTT, det suger juh" och ibland (ganska ofta) holler jag med, men det är när man har kommit på ett nytt sätt att använda det på som man tänker "Det är nog inte så dumt iaf".
 
Jag har tagit lite bilder där det har kommit med saker jag inte ville ska vara där och jag har inte något annat bra program för sånt förutom paint. Så då måste jag finna vägar som funkar genom det jag har. :D och det har jag gjort!
 
Min test bild blev denna, både mitt glasbord till höger och nått snäre till vänster kom med i bilden så jag skulle testa om det gick att dölja det på ett bra sätt och för att bara ha använt paint är jag stålt! :D♥
 
IGNORERA MITT LILLA ROLIGA RITANDE JAG HADE ._.
 
 
 
 
 
 
 






Skriv här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback