De nya inköpen från shoppingen!

Heeej! Booombar med inlägg nu på kvällen XD haha men jag kommer nog skriva flera inlägg på kvällen än typ mitt på dagen.
 
Iaf, jag var och shoppade i söderälje för några dagar sedan (DAGEN INNAN RÅNET!!!) med Rebecka och Ida! Jag köppte många fina saker och här kommer lite bilder på det ;)
 
Är lite sen med detta men men! ;)♥ Here they are! :D
 
 
2 armband från Lindex ett med nitar och ett med nått "läderband" och en liten kedja
 
Svart linne från Bikbok
 
 Svart linne/ spetts från Bikbok
 
Svart linne med spetts upptill och knyten där nere, från Bikbok
 
 Svart linne med knappar från Bikbok
 
Skärp från H&M 
 
Och 2 mobilskal från H&M (IPhone 4)
 
Det var det jag köpte heej då! :P♥






Skriv här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback