FÖDELSEDAG I MORGON!

HEEEEJJJ!!!!!!! För er som inte vet så FYLLER JAG 15 ÅR I MORGON!!! :D

(första kommentaren från ida.. "I morgon får du ha lagligt sex Olivia ;)" hehe.. Vafan ida(?) xD :$)

Haha! Men ärligt talat så är jag inte taggad alls :/ det känns som att jag bara vill hoppa över den dagen och gå derekt till torsdagen.. Jag orkar inte riktigt med det.. :( men men de blir nog kul iaf :)


DAGENS HISTORIA "paj bakning"

Idag hade vi hemkunskap och vi skulle baka OST OCH SKINK PAJ! Det gick inte så bra.. Jag och Diana.s kände oss lite kreativa (mest jag då) och istället för att lägga skinkan, osten och purjolöken i botten av pajformen och sedan hälla över smeten med ägg, mjölk och peppar uppe på (som alla normala) så blandade jag ihop det till en spy klump med både smeten och osten o skinkan.. Inte så smart! Men innan läraren sa att det inte gjorde något så hade jag redan skuttat iväg till papperskorgen där smörjan nu låg. Läraren suckade och gjorde en face palm och gick där ifrån, medans jag och Diana gick i 120 för att hacka o blanda ny smet! Osten tog dock slut men vi tog lite från en annan grupp. Life of 8B.. Dagens ungdomar! :'D

Hehe.. Iaf nu sitter ja hemma o tar det lungt o spelar lite gitarr, ska nog träna sen men e typ ensam nu för mamma stack nyss ;) ha det så bra ni så får ni se lite bilder på hur dagens hår blev och hur pajen blev xD och ett öga jag ritade på biologin :p







Skriv här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback