Tipps för nått roligt och anorlunda! ;)

Heej!! Vet att jag inte har bloggat på åratal SORRY! har inte riktigt hittat tid liksom :/ men jag ämpar på! ;)
 
Jag tänkte bara komma med små tipps som lite förendring i vardagen! Och ett är dessa "ruffsiga" och "välgjorda" knutarna! Jag brukar alltid ha utsläppt men en dag så tänkte jag iallefall ge det ett försök och det kan vara kul att göra nån liten förendring i vardagen! ;)
 
Resultatet blev såhär! :D Fick dock ingen bild på den o ruffsiga varianten men kan väll ta kort nästa gång jag gör den så får ni se :)
 
Jag har inte haft denna i skolan än men jag rekomenderar att göra det som lite förendring ;)♥
 
Denna gjorde jag med två toffsar och många hårspänen
 
 
 






Skriv här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback