HUR MAN GÖR SMINKNINGEN

 
             
 
Börja med att ha på puder ellernågot annat som första lager om du vill det. Jag tycket att sminket holler bättre om man har på Foundation först av allt.
 
 
Börja med att dra en linje snett uppåt som på bilden,jag har använt en ljusbrun färg.
 
 
Måla sedan med en ljus färg under slutet av ögonbrynet och på locket, jag använde en vaniljvit glittrig färg.
 
 
Fyll i med en mörkare färg i linjen du drog förut sådet blir som en trekant (kolla bilden) Jag använde en mörkbrun färg.
 
 
Fyll i med en ljus färg i en linje under ögat men inte för mycket, jag använde samma vanilj färg med glitter jag hade tidigare.
 
 
Sedan tar man bara maskara och om man vill ha färg på kinderna så gör man de. 
 
 KLART!






Skriv här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback