TIPPS FÖR ROSARE LÄPPAR

 
 
Har du som jag hade, torra, bleka läppar? Jag såg ett tipps på nätet som jag tycker haj hjälpt mycket! Bleka läppar är ett täcken på att dom inte mår bra. 
 
 Denhär blandningen hjälper dig att få tillbaka färgen och sätta igång blodcirkulationen i läpparna som ger färg. 
 
 
Blandningen inneholler bara Olivolja och socker. 
 
Såhär gör du:
Häll lite Olivolja på ett fat eller i ett glas (spelar ingen roll)
Häll på lite socker och blanda med ex. en sked.
Det får inte bli klumpigt utan ska fortfarande va lite rinnigt
 
Ta lite på ditt finger och gnugga på läpparna, inte för hårt dock. 
Det kan kännas lite konstigt men det är bara bra.
 Detta gör att du oxå får igång blodcirkulationen i läpparna när du gnuggar/ maserar dom.
 
Upprepa detta 2- 3 gånger i veckan så kommer du få tillbaka din naturliga rosa läppfärg :) 
 
Ni kan se skilnaden på mina läppar, jag har bara gjort detta 2 gånger!! :D 
 
 
Hoppas ni tycker om tippset :) pröva! Vi hörs <3






Skriv här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback