10 SAKER DU KANSKE INTE VISSTE OM MIG

Här kommer 10 saker du kanske inte visste om mig:

1. Jag älskar musik som typ skrillex o dubstep för basen är gryyym!!

2. När jag e med ida brukar jag rapa henne i ansiktet villket ja tycker e skit kul o äckligt på samma gång (iblan e jag lite mer som killarna xD)

3. Jag är shopping galen!! >:D

4. Min favvo mat är suschi<3

5. Jag klarar mig inte utan kött mer än 4 dagar, jag ÄLSKAR kött ._.

6. Jag har scen skräck :s

7. Jag älskar att få folk att skratta, alla har sånt roligt skratt så man kan inte låta bli att skratta x'D

8. Jag har stora fötter som är breda och vill inte passa i några skor >:(

9. Mitt stora mål är att komma i form! :D

10. Jag dödar för choklad.







Skriv här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback