PRAO PÅ BIKBOK

HEEJ!!! Idag var det 3:e dagen som ja praoar på BikBok i södertälje! Jag har fått massa beröm o jag värkligen älskar att jobba här!!! :D<3333 Jag har t.o.m jobbat övertid för de e så kul, de passar dessutom bra för ida o ja slutar samma tid då :)<3 Och tjejerna som jobbar där är sjukt snälla o underbara! Om jag fick jobba skulle jag lungt sökt jobb här!!<3 Och deras kläder rockar ju oxå xD

Idag köpte mamma en vårjacka åt mig från BikBok som jag har spanat in ett tag nu, skit snygg!! Denna vecka har BikBok dessutom 30% rea på allt som är grönt så jag fick 30% på jackan :D åh jag total älskar den!! Så ja tänkte ha den i morgon ;) vi hörs snart, kanske med lite bilder ;D







Skriv här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback