STARTAR OM PÅ NYTT

HEEJ BLOGGEN!

Dom här senaste 2 veckorna under praon har varit bland dom bästa på länge!! Det kändes värkligen som att jag hörde hemma där på något sätt och det har varit så himmla kul och jag har lärt mig så himmla mycket under bara denhär korta tiden! Det känns värkligen super tråkigt att jag inte ska dit nässta vecka igen :( det har gått väldigt fort.. Men jag hade nog aldrig tyckt det va så kul om ja inte jobbat med dom roliga tjejerna som jobbade där! Kommer faktiskt sakna dom, men ja kommer såklart åka o shoppa där ;D

Och det känns verkligen som att jag har börjat om på nytt! Idag på förmiddagen tog jag min första jogging på jag vet inte hur många månader och jag tänker inte sluta! Den här gången ska jag nå mitt mål och lite till!! Så i morgon går jag upp tidigt och tar samma runda och så ska mamma laga gröt :D Och allt känns så härligt! :D Och jag ska nog spendera resten av morgondagen med chrille och bara chilla<3 Jag längtar såååå till i morgon!!!

Så puss på er och om ni har ett mål eller något ni värkligen vill, så börja nu, tänk inte sen! Today is that tomorrow you talkt about yesterday!







Skriv här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback