ABOUT LOVE :/♥

Jag saknar alla dom där små sakerna vi gjorde.
 
Jag saknar våra mjölkrig när du fick mjöl i håret o ansiktet när vi sprang omkrig på nedervåningen
 
Jag saknar våra krig när vi kittlade varandra för ditt skratt är oemotståndligt och det gör att jag skrattar
 
Jag saknar att va brevid dig och prata om det mästa, även om jag hällst inte ville ta upp vissa saker
 
Jag saknar att kolla på film med dig för.. det var det som fick mig att komma bort från allt
 
Jag saknar känslan du gav mig när det kändes som att allt kunde bli bättre och att jag kunde ta mig ett steg närmare att få bra igen och känna dedär jag förlorade första gången. Du frågade mig vad jag såg i dig och jag svarade "Allt, du är perfekt!" Du sa "Ingen är perfekt" Men när du läst detta kanske du förstår, du behövde aldrig vara den killen med snyggast mage elr muskler, du behövde inte vara den populäraste eller snyggaste killen, men allt detdär som fick mig att må som jag gjorde en tid, det är det jag saknar nu och det var det som
gjorde dig perfekt.

          ♥_♥







Skriv här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback