DR. MARTENS

 
I lördags jag, mamma och Jacqi in till stan och kollade på skor och jag och mamma kom hem med dessa skönheter! :DDDDDDDDD 10 håls Dr. Martens! Så snygga ja tror ja dör! Dessa med sockor i blir ett av mina par vinterskor! :D
 
De senaste dagarna har jag mäst varit med tjejerna, Ida, Diana.s, Selam och Mickis. Fan va kul vi har hafft, om ja lyckas ska ja försöka lägga upp hela videon från när vi försökte ta drivethrou på Mc Donalds.. XD Ja dog!
 
I lördags sov jag över i min pappas hus här i sverige med Lollo, Felicia och Scott. Ja va blyg som vanligt o våga knappt prata för Scott pratar engelska :$ men de gick väll bra ändå ^^
 
Nu ska ja äta nån mat, förmodligen pankakor XD så vi får höras mer sedan! :D (segaste apan nånsin)
 





» Anna

Kan inte du göra en room-tour? :) ditt rum verkar va fett fint

Svar: klart ja kan :D måste städa igen bara XD kanske kan få till en imorgon :3
Olivia Skogsberg

2013-11-02 » 10:33:58

Skriv här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback