GYM OCH PLUGG

Tjeeenare! Idag har jag pluggat, pluggat och pluggat! Det är de ända ja gör nu förtiden XD vid 15.00 åkte ja o mamma till Medly för att gymma :) Och ikväll som varje dag gick ja ut och joggade! Jag känner mig så inne på dehär nu, i år vill ja ha skilnad och jag ska göra mitt bästa! :D
 
Imorgon blir första gitarrlektionen för denna säsong elr va de heter XD Efter gitarren blir de lite mer träning ^^ och självklart PLUGG! Och jag hoppas att kläderna från Gina och Monki hinner konna denna vecka :D Gina är den afär som levererar snabbast alltid när jag beställt så de borde inte dröjja ^^ Jag har inte gjort så mycket kul att skriva om idag så adojose! Vi ses med fler utmaningar imorgon!






Skriv här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback