HERR JACKA OCH TVÅ BULOR

 
Hittade denna jacka på H&M igår :D På killarnas avdelning hittar man fler roliga grejer än på tjejernas ju ^^
 
Jag sov hos Jennie igår och de va kul tills jag snubblade i trappen och slog i huvet och armbågen :/ Jag fick en bula på huvet, och PÅ ARMBÅGEN!? Jag hade ingen aning om att det äns va möjligt :S så det såg ut som att jag hade en potatis på armbågen XD 
Skratta ni.. de gjorde jag! Ja skratta o grät o va i en chock när ja först såg det! Jag såg bara att något stack ut från min armbåge och då fick ja hjärtatack XD
 
Hoppas ni klarat er från skador och annat ^^ Jag har haft mycket i skolan så har inte kunnat blogga så mycket :( <3 ledsen för det! Vi ses snart <3
 
 
 
 
 
 
 






Skriv här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback