ett nytt försök

Jag beställde domhär skorna från Nelly i stolek 42, men dom passade inte :( När det gäller mig och skor har jag nästan tappat hoppet totalt. Mina fötter är inte bara enorma utan också breda villket gör att iprincip alla skor är för smala för mig :/ det suger! Men kollade runt igår efter något och det är typ Topshop som är min räddning här, jag hittade ett par som jag tycker var snygga och från alla "stora damskor" jag kolla runt blad var dom helt klart dom snyggaste! Alla andra var typ tant skor ;(
 
Skorna jag beställde är helt i skin och kan därför töjas ut lite om det skulle vara så :D Dom hade fått välldigt bra revites och det ståg nästan innget negativt eller om att dom var smala där fram (som jag sätt på andra skor, bla Jeffrey Campbell och dom ja beställde från Nelly).
 
Jag tänker nog låta det bli en överaskning hur dom ser ut tills jag fårr dom. Dom skulle inte bli senare än 30 aprill så det är inte så långt :D Jag hoppas verkligen jag kommer kunna ha dom :3






Skriv här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback