lite Inredning + wanties

Jag älskar verkligen att inreda och dona i mitt rum och min stil är mera mörkt och ljust, jag har vita väggar och nästan alla möblev är åt det mörkbruna trä hållet. Det är inte riktigt mörkt i mitt rum ändå, snarare tvärt om. Därför tror jag att bland annat dessa saker skulle passa skit snyggt! Jag älskar lite gammaldags och saker som ser antika ut men ändå har en modern tvist, love it!
 
De tre sakerna som inte är inredning har jag också kollat in lite, halsbandet jag jag velat ha sedan länge men det var så jävla dyrt så väntade, helt rätt! Nu är det på rea och jag vill verkligen inte missa det!! Det senaste läppstiftet jag beställde från Topshop var helt underbart, det jag använde på de senaste bilderna inlägget

SELFIES OCH SENAST KÖPT

 
Det hade den perfecta riktigt röda färgen och den var matt villket jag letat efteroch värkligen velat ha! tycker inte lika mycket om glansiga läppstisf eller läppglans, det blir så klibbigt :S Men jag skulle även önska en lite mörkare röd ton villket det här läppstiftet på bilden ovan hade.
 
Tröjan... behöver jag säga något? BAAHHH så fin :DDD och den skulle dessutom passa så himla bra med röda läppar!! hehe
 
oh well, nu ska jag fortsätta med pluggandet som jag förmodligen kommer sitta med resten av lovet, chao!






Skriv här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback