Den bästa dagen på länge ♥

 
Jag ändrade mig och nu har jag beställt detta :D Är riktigt nöjd faktiskt och längtar tills de kommer ^^
 
Jag har varit sjuk sedan förra lördagen, magsjuk, förkyld och slemhosta :( inte kul!
 
Igår var den bästa dagen på länge♥
Jag var på skolan och pratade med en vän om något som hännt och jag ångrar det verkligen inte♥ Jag är så glad att vi fick ses och kunna prata igen :D
 
Igår åkte jag även till min fina vän vilket gjorde den dagen bara ännu bättre♥
 
I helgen var jag o hällsade på kusinerna i Dalarna och det var mysigt :) I helgen som kommer ska jag iväg igen.
 
Annars har jag inte gjort mer än att kolla film, ätit, sovit och spelat ;P så de va de för nu och vi hörs!♥
 
 
 
 






Skriv här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback