Fjällräven kånken Brick

 Igårkväll klickade jag hem denna älskade Fjällräven Kånken i färgen "Brick", underbar! Jag hoppas att den kommer snart för den är så underbart jävla snygg!!!
hehe
Idag efter jag vaknat och ätit lunch så åkte jag till medly för att träna, fick gå hem i detta snöoväder o de va kaaaallllttt!! :S
Har ni några nyårslöften? Jag har inga riktiga löften mera saker jag känner att jag ska ta tag i, men inte för att det är ett nytt år :P Men träningen ska jag ta tag i ordentligt!
 
Jag har även som mål att skriva mer på bloggen för att dels öva att skriva mer och för att jag värkligen vill skriva här och lägga ut bilder och kanske inspirera någon :D
 
Skolan är även en sak jag ska ta tag i mer och planera alla mina dagar så jag hinner med alla läxor och allt :) Så kika gärna in mer! Imorgon ska jag försöka så till såjag kan fotta mitt rum o visa er några ändringar och tillkomster som bla. min nya stora tavla som jag velat ha länge! :D Jag fick den i Torsdags och den finns redan på min instagram men visar här imorgon om jag får till det ;)
 
Ikväll kommer Lotta hem på middag hit, hon är en gammal vän till oss och det ska bli kul att träffa henne igen<3 så nu måste jag duscha o göra lite läxor o annat ;)
 
Funderar på att beställa hem detta till sommaren? skit gulliga båda två! Och om ja väntar till sommaren kommer dom va slut så väll värkligen passa på!





» Lotta

Kram Olivia! Det var så roligt att träffa dig <3 Vi ses snart igen.

Och alltså....avis på ryggan;-)

Kram

Svar: aww ja du måste komma över snart igen!! Fottade ju inte äns dig ;) <3 saknar dig!!
Olivia Skogsberg

2014-01-19 » 19:14:58

Åh varifrån har du hittat klänningen och shortsen? Super fina!

Svar: Kan skriva det i nästa inlägg :DD
Olivia Skogsberg

2014-01-23 » 07:31:31

Skriv här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback