MY ROOM

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lite sen request men här är mitt rum! :D Jag har blivit inspirerad av lite svart/ vitt, classy, roliga saker så det är ju en härlig blandning tycker jag :D Jag har inte fått upp allt på väggarna än men snart så. Det ska upp bla. en glas hylla och en glas skiva som man kan skriva på :D så den ska sitte över skrivbordet, längtar tills den kommer upp :)
 
Idag var jag på gymmet igen så de va skänt! Ska dit nån gång imorgon igen, förmodligen direkt efter skolan, kanske med Jennie om hon vill o kan :)
 
Som ni sätt har jag även fixar bloggdesignen lite och jag blev super nöjd! Såklart hade jag aldrig klarat det utan min vän Emilia som är typ bäst i världen på sånnt! Your my hero!♥
 
Nu har jag madsor av läxor att göra så hejsvejs!






Skriv här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback