Frankrike och Monaco

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
(Monaco)
 
 (Monaco)
 
(Monaco)
 
(Monaco)
 
 (Monaco)
 
Här är några flera bilder från Frankrike och Monaco. Dagen då vi åkte till Monaco var i i tre länder på samma dag, vi vaknade i Frankrike, åkte till Monaco över dagen och sedan till Italien och åt glass. I Italien träffade vi bekanta som vi åt middag med till sent på kvällen.
 
Det var värkligen en väldigt fin och rolig resa och jag kommer sakna det!
 
Jag kommer kanske lägga ut fler bilder på familjen, med allas tillåtelse förståss ;)





» Jimmy

Riktigt fina bilder må jag säga. Jag älskar verkligen både Frankrike och Italien. :) /J

2014-12-04 » 04:32:23

Skriv här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback