FOREVER21 & BALEN

Heej! Det var ett tag sedan igen :P Tänkte bara uppdatera lite kort, nån dag i veckan kommer det lite fler bilder också :D Tänkte bara visa det här linnet från Forever21 som jag beställde igår.
 
Jag bara älskar baksidan och det kommer nog vara en stor inspiration för mig. Jag har nyligen köpt ett tank linne i hel vit och en T-shirt i helvit (bilder och affär kommer snart) Som jag kanske tänkte göra om eller göra textil tryck på men kan inte riktigt bestämma mig för vad jag ska göra. Baksidan på linnet ovan kommer helt klart vara en inspirationm jag vill utväckla :D
 
Bal klänningen har också kommit och som tur va PASSA DEN! Super lycklig för det var så fin! Den är ganska enkel och simpel med baksidan på klänningen ger den det lilla extra ;p Bal skorna har dock inte kommit än men dom borde komma villken dag som hällst :)
 
Det var typ det jag tänkte skriva om nu, yttligare uppdateringar och bilder kommer so sagt i veckan :D holl utkik för inspiration kanske? ^^ <3
 
 
 
 






Skriv här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback